Velky file system

Čtvrtek Listopad 26 17:25:10 CET 1998

On Thu, 26 Nov 1998, Robert Toth wrote:

> kolega potreboval vytvorit cca 20GB ( 6x4GB RAID 5 ) particiu pre news
> server s plnym feedom ( denne cca 1.5 GB dat) fungovalo to  chvilu do
> okamihu, ked pocet suborov na particii dosiahol urcite cislo, bohuzial
> nepamatam ake  :-(

nebylo to cislo nahodou pocet inodu na filesystemu? (viz mk2efs(8)
parametr -i, defaultne je 1 inode na 4kB prostoru, coz je mozna pro
newsfeed malo, viz tez df -i)

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]

P.S. zajimalo by mne ale, jak dlouho na necem takovem trva fsck :)