kernel problem 2.0.36

Pátek Listopad 27 00:09:28 CET 1998

Zdrojaky jadra proste jsou napsane pro gcc i s ohledem na jeho chovani.
Vyvojari odmitli predelavat stare jadro (rada 2.0.x) na nove kompilatory -
taky k cemu, ze jo, kdyz Linus od minuleho podzimu vykrikuje, ze bude 2.2.0
:-) [no, treba bude brzo, v linux-kernel je videt, ze se "vychytavaji
mouchy", ovsem zatim jich je dle meho gusta dost, i kdyz prakticky jich moc
neni....., takze se s ohledem na potrebu rock-solid systemu nerad drzim
2.0.x rady, i kdyz to je SMP - nebo spis prave proto - za ty starosti mi
to nestoji, zkousel jsem to nekolikrat a ted tech "par" dnu uz pockam].

Vysledkem takove kompilace muze/nemusi byt neuspesny preklad/vysledne
jadro.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution