Perl - komunikacia scriptov

Cyril Franko franko na pvt.sk
Pátek Listopad 27 14:36:48 CET 1998

http://../skript.cgi/dolni_frame
>2) s pouzitim ruznych parametru - proste si uzivatel v hornim framu neco
>vybere, a vy potom obnovite dolni frame s adresou typu
>"skript.cgi?name=value&name2=value2....".

no nie jo to co som myslel.
skor by som potreboval vyriesit toto: uzivatel si na nieco klikne v hornom
frejme a do horneho frejmu sa mu potom nieco natiahne a do dolneho tiez,
pricom obsah dolneho frejmu je priamo zavisly od obsahu horneho frejmu (t.j.
napr. v dolnom frejme chcem zobrazit vsetky images z horneho frejmu).
No a to by som chcel urobit bez zapisu do nejakych suborov na disk, cize aby
horny aj dolny frejm spracovaval jeden skript.

s pozdravom
                  Cyril Franko
                 franko na pvt.sk