DHCP

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Listopad 27 17:08:42 CET 1998

On Fri, 27 Nov 1998 Ivo.Panacek na regionet.cz wrote:
> Vite nekdo, zda (jak) lze mit na siti zalozni DHCP server ?
> Tj. primarni neodpovi => odpovi zalozni. Jedna se mi
> o soubor /etc/dhcpd.leases, ktery by asi mel byt pro oba (vsechny)
> spolecny.
Ja myslim, ze kdyz jsou na stejne siti, tak odpovidaji oba.
Ten ktery odpovi driv, vyhrava a jeho informace pak klient pouzije.
Kdyz tento super rychly server umre, tak dal bude odpovidat ten
druhy.
Pokud by byl jeden z DHCP serveru za routerem (a ten router bude linux),
pak je mozne na routeru spustit DHCP forwarding bude to fungovat.
Ten DHCP forwarding lze poustet treba az umre ten prvni DHCP server.
Ale to uz chce trochu programovani...

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language