Real Player 5.0 ?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Listopad 28 14:23:58 CET 1998

Zdravim,

pada mi Real Player 5.0 stiahnuty z www.real.com ako RPM-ko
pre RH 5.x. Par sekund hra, potom sa odmlci, zahlasi v okne

  General error. An error occurred.

  For more information, please see Error 1 at:

(to je skutocne vsetko), pusti este asi pol sekundy zvuku
a stopne sa. Na stderr ide potom:

  ****audio: write error: 32 bytes errno: 0

Problem sa da vyvolat napr. zurivym klikanim po dialogoch
v "Open file..." aj pri prehravani lokalneho suboru;
pri prehravani zo siete sa to casom stane aj bez nejakych
uzivatelskych akcii. Jadro nehlasi nic.

Predtym som s touto istou verziou ziadne problemy nemal.

Momentalna konfiguracia je RH 5.2, kernel 2.1.130, SB AWE 64.
Bohuzial som od posledneho pouzitia menil celkom dost veci
(upgrade z RH 5.0 na 5.2, nove jadra, ...), takze netusim,
ktora z nich to sposobila. Ma tu niekto podobne skusenosti?

Zdravi
--
				Stano