SB 16 Vibra 3D PnP + FM radio

Roman LISZKA liszak na usa.net
Neděle Listopad 29 10:39:19 CET 1998

Marek Siwek wrote:

> Zdravim,
> Je tato zvukova karta podporovana Linuxem?
> V HOWTO jsem nenasel zminku o podpore Vibry, ale v prodejne
> mi tvrdil, ze je kompatibilni na hardwarove urovni s cipem od
> Creativu. Je to pravda?
Ano je, S SoundBlaster16 mam tutez.

> Pokud ano, tak to rozchodim s drivery dodavanymi s jadrem,
> pokud ne, co mi doporucite?
> Diky za informace

Protoze je PnP, musite nejdriv pomoci isapnp nastavit PnP. Nevim jake
mate jadro, ale v souboru /etc/sounndconf by mela byt konfigurace, jak
je modul pro tuto zvukovku zkompilovany. A nejlepsi nude nastavit PnP na
tyto hodnoty (at nemusite nic kompilovat). Az to vsechno bude,
zkontrolujte pomoci cat /dev/sndstat zda-li vse odpovida.

> Marek Siwek
> marek.siwek na elektronika.cz

Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018			739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic