Velky file system

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Listopad 29 11:17:07 CET 1998

Zdravim,

> Tak to bych skutecne netvrdil, omylem jsem taroval vetsi adresar
> nez jsem cekal a jadro slo temer presne po dvou GB arcivu do
> kernel panic. Bloky na tom disku byl 4 KB.

   Sama struktura ext2fs omezuje velikost souboru na 16GB pri 1KB blocich, ovsem
implementace ext2fs v kernelu podporuje na 32-bitovych procesorech jen 2GB
soubory (hint: signed int). Na Alphe ci UltraSparcu je opravdu maximalni
velikost souboru 16GB a pevne doufam, ze v kernelu 2.3 jiz bude podporovana
i na i386.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"My computer isn't that nervous, it's just a bit ANSI."