Nejde BOOT RedHat 5.1

Michal Josifek vyvoj na bukovec.cz
Pondělí Listopad 30 07:22:48 CET 1998

>.. co se deje kdyz nahravas linux pomoci loadlinu?
>
> Pavel

Z dosu pomoci loadlinu system zpristupnim pouze v READ ONLY a hlasi, ze je
na partition chyba tusim nejak "SUPERRECORD ERROR" nebo nejak podobne,
presne si uz bohuzel nepamatuji (to SUPER... tam urcite je).

Pokousel jsem se instalovat na jiny pocitac a vse bez problemu (INTEL
TRITON).
Po napojeni HDD na muj pocitac jsem opet "vyrizeny". Pokusim se upresnit
boot.
Napise LILO, po chvilce linux, na dalsim radku "loading linux......." a to
je vse.

>PS: NEpouzivej do tyhle konferenci cestinu. (Nebo pribal epromku s
>iso-latin-2 fontem pro hercula :-).

Omlouvam se .

Michal