Joe v Xtermu

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Listopad 30 06:52:03 CET 1998

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> mam problem s editorem joe v xtermu. Pokud otevru soubor, ktery obsahuje ceske
> znaky, tak se mi nahodne do textu umistuje retezec "1;2c".

   Neni ten soubor nahodou v kodovani Windows-1250? Pak by pomohlo jej
prekodovat (treba pomoci cstocs).

Milan Sorm <xsorm na informatics.muni.cz> wrote:
> obecne u joe je potreba (pri praci s cs znaky) spoustet joe -asis
>
> prip. si to -asis doplnit do .joerc nebo /usr/lib/joe/joerc

   Obecne u joe je mnohem lepe pouzit patch, ktery zajisti, ze bude
korektne pracovat s ne-ASCI znaky i bez nastaveneho -asis a bude spravne
rozeznavat, co je a neni pismeno. Uprava je jako *.patch, RPM i SRPM na
ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/localization/ . Pokud pouzijete *.patch
soubor, je nutne prekladat s volbou -DUSE_LOCALE. Originalni zdrojak joea
je na ftp://ftp.std.com/src/editors/joe2.8.tar.Z.

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229