SMP linux

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Listopad 30 09:52:52 CET 1998

:>    > pri cat /proc/cpustate vidim oba procesory .. ako ich dostat oba aj do
:>    > vypisu uptime a top ?
:>
:> Asi jste myslel /proc/cpuinfo. Mozna updatovat proc-ps? Nevim, zatim
:> jsem po tom nepatral, ale uz jsem videl (freshmeat?) programek, ktery
:> to dovede a hezky pod X ;-)

no . tak z kazdeho rozku trosku ..

zvlada to napr. xosview, ale pod podmienkou, ze je aplikovany patch z tejto
adresy:
http://www-isia.cma.fr/~forissie/smp_kernel_patch/

ale smolu mam v tom, ze ten patch je iba pre vybrane cisla kernelov a zrovna
2.0.36 tam nie je ..

:>    > ako sa vobec mozem presvedcit, ze makaju oba ?
:>
:> Co treba:
:>
:> 	for i in `seq pocet_procesoru`
:> 	do
:> 		cat /dev/zero >/dev/null &
:> 	done

toto bol dobry napad :-{)))

  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT  LIB %CPU %MEM   TIME COMMAND
  721 jvajda    10   0   292  292   244 R       0 99.8  0.4   0:35 cat
  722 jvajda    10   0   292  292   244 R       0 99.8  0.4   0:35 cat

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying