Rozcestnik pro ceske texty o Linuxu ???

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Listopad 30 11:21:58 CET 1998

Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> zda se, ze adresa http://linux-cz.inecnet.cz/ jiz delsi dobu neni

Aktualizovano 24.10.1998 http://linux-cz.inecnet.cz/dyn/novinky.html
Bohuzel jen minimalne ohledne Quake, ostatni odkazy a poslana URL
shromazduji do souboru, pro dalsi pouziti.

> aktualizovana a autori nereaguji na me dopisy.

Ctu dopisy z e-amilu pro LINUX-CZ dost nepravidelne, polepsim se ;-)
Momentalne jsem vsechny sve "financni" a casove moznosti presunul na
Penguina.

> Pamatuji, kdyz Hubickovy
> skolicky vnesly trochu prehlednosti do cesky psane dokumentace, ktere neni
> malo a velmi casto je na vynikajici urovni. Tezko se pak zacatecnikum
> nekde neco lovi, kdyz neexistuje zadne aktualni "odkaznikove centrum".
> Zahlcena konference a nevrle odpovedi typu RTFM jsou pak dusledkem.
>
> Nema nekdo cas na pokracovani pomerne pekneho zacatku LINUX-CZ? Byla by to
> zasluzna cinnost, zvlaste pod hlavickou CZLUGu, aby podobny projekt zase
> brzy "neumrel". A nebo neco takoveho jiz funguje a ja o tom jen nevim?

Projekt neumrel, ale delam na nem sam (kromne zrcadleni) a tak jemne
nestiham.
Chci jej prevest do MySQL a vycistit od nefunkcnich URL. Toto je duvod
stagnace
www vzhledu.

Take se jiz nekolik mesicu chystam prepracovat cely LINUX-CZ a zapusti
jej do
noveho serveru pro Linux PENGUIN (http://www.penguin.cz). Jiz jsem tam
premistil
Czech HOWTO.

Hlavnim probleme tohoto projektu je maly prirustek novych URL, kterych
az na par
svetlych vyjimek je tak 3 za 4 mesice. Duvod? Jiz nestiham cist
konferenci a
brouzdat po WWW a grabovat zajimava URL. Od prispevovatelu novych URL je
ta 5%
z celeho LINUX-CZ.

"Slibuji dne s predevsemi" ze pokud budu zahlcovan novyma URL pro
LINUX-CZ, tak budu
opet delat pravidelne 1x za tyden update. Jinak po novem roce urcite se
jiz objevi
LINUX-CZ zakomponovany v Penguinovi a opet zacne pravidelne fungovat.

Snek.
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz