Nokia 6110

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Pondělí Listopad 30 12:16:38 CET 1998

Ted jsem o tom cetl v novem cisle Computeru, takze cituji  p. Polacka:
"Nokia 6110 v sobe nema zabudovan HW modem... Zel, spojeni pres IrDA ukonci
Nokia 6110 ihned po identifikaci druheho zarizeni.... Pomohla by nova verze
firmwaru, stale vsak neni k dispozici........."

Podotykam, ze vychazeji z platformy Win95, avsak vzhledem k charakteru bude
zde problem zrejme stejny.

S pozdravem Chaloupka