Nokia 6110

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 30 12:20:00 CET 1998

Ahoj!

> doufam ze to sem patri, nefunguje nekomu
> nokia 6110 pres infraport pod Linuxem ???
> Je to vubec mozne ( nevim jestli ma v sobe modem ci ne a dodavany SW
> emul. modem je pouze pod WiN 95(to alespon psaly na www.mobil.cz ze
> 3110 a 5110 maji emulator) (pod NT taky nechodi))) ??? Nebo skousel to
> nekdo pod Linuxem z jinych mobilnich telefonu ???
>
> Jestli to sem nepatri tak se omlouvam, ale po prestehovani mi Telecom
> uz asi 1/2 roku slibuje telefon a furt nic,  tak hledam nakou
> alternativu (cenove dostupnou)

Zkus se podivat na linux-irda mailing list, ale myslim ze tohle
nerozchodis. Potrebujes opravdovy modem, ne softwarovou nahrazku.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+