Console fonts

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Listopad 30 15:48:14 CET 1998

Petr Pecka wrote:
> cesky font, napr. setfont lat2-16.psf (font pro 852 zatim nemam).

Ten mohu venovat, i kdyz to mozna neni "ciste" reseni. Pouzival
jsem ho na Linuxu presne pro tentyz ucel. Neni to ale v psf, anobrz
obyc. VGA (8x8,14,16), nicmene to funguje.

> Muzete mi nekdo objasnit jak muze setfont tohle zpusobit ?
> Potrebuju skutecne jen zmenit font, a nezasahovat do niceho
> dalsiho.

No prave, kody pro ramecky v CP852 proste jsou na miste, kde
ve Vasem fontu je neco jineho. Nejjednodussi reseni bude pouzit
opravdu font 852, ale pak budou problemy s lokanimi vecmi (mc,...).
Lepsi by bylo presvedcit aplikace na SCO, aby ramecky delaly slusne
a prekladaly z/do ISO-8859-2.

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz