tiche chyby na disku WD AC21600 (long)

Jozef Hitzinger hitzinge na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 30 18:03:40 CET 1998

citat z readme k wdovrly1.exe (05/23/96):

  This program will fix a minor issue that may exist between some
  Western Digital hard drives and some PC BIOS'.
..
  All types of drives will be detected, but only the following
  selected models of Western Digital drives will need to be updated:

    AC32500H  CCC:F1
    AC32100H  CCC:F1
    AC31600H  CCC:A1, A2, B0, B1, B2, B3
    AC21600H  CCC:F1
    AC21200H  CCC:E0, E1
    AC21000H  CCC:A1, A2, B0, B1, B2, E0, E1

co je to :-( "minor issue":

u nas na skole sme mali pat AC21600, do roka odisli vsetky. na nove disky
tej istej serie sme pustili wdovrly1 a bezia bez problemov dodnes (cca dva
roky)

zaraza ma, ze disky s touto vadou sa furt vyrabaju, jeden vyrobeny vo feb
1998 odisiel na druhy den ako som ho namontoval, az potom ma napadlo
skontrolovat ci to nie je typ co potrebuje update - potreboval, no uz bolo
neskoro, musi sa to stihnut pustit predtym ..

existuju aj ine wdovrly

- jozo  :-)

 \   visit  www.dtp.fmph.uniba.sk/~hitzinge    \
 /  e-mail: hitzinge na sophia.dtp.fmph.uniba.sk  /