Mailer pro dialup

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 30 19:31:36 CET 1998

Zdravim vsechny!

Konecne jsem rozchodil pripojeni na internetu pomoci linuxu a potreboval
bych poradit nejaky MTA pro odesilani (aby si umel seradit postu do
fronty a na urcity prikaz ji poslat na provideruv SMTP server). Idealni
by bylo neco maleho, snadno konfigurovatelneho, priblizne jako obraceny
fetchmail - ten se mi podarilo nastavit podle manove stranky temer
okamzite. Zato zapoleni se sendmailem jsem vzdal takrka ihned, smail
vypadal nadejneji, ale nevim jak mu rici, ze nechci v polozce From:
uvadet svoje uzivatelske jmeno tady doma, ale jmeno u providera.

Existuje nejaky jednoduchy a snadno nastavilelny MTA pro domaci uzivatele?
Pokud ne, lze nekde najit vzorove soubory pro "domaci" nastaveni nektereho
z beznych programu (smail, qmail, exim, sendmail - z tech co mam v
distribuci)?

Predem dekuji za pomoc

David Kuzela