Problem se ZIP drive

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 30 22:29:43 CET 1998

> Ahoj,
>   mam problem se ZIPkou pripojenou pres paralelni port. ZIP HOWTO jsem si
> precet... a tam se psalo o konfiguraci kernelu - to mam ok. (tzn. scsi
> support=y, scsi disk support=y, IOMega parallel port zip drive=m, parallel
> printer=y).
>   Presto pri bootovani pocitace se vubec ZIPka nedetekuje. Vypise to
> hlasku:
>   scsi : 0 hosts.
>   scsi : detected total.
>
>   Netusite prosim Vas nekdo, v cem by mohla byt chyba? (V tom mini HOWTO
> [...]
  Jednak se chci zeptat: Mate nejnovejsi ppa? Myslim, ze to v kernelu
uplne nejnovejsi nebylo... Pokud ani to nejnovejsi ppa nebude chodit,
mate asi podobny problem jako ja. Me se to nejak spatne dohadovalo
s paralel portem a nedetekovalo to take zadne zarizeni. Kdyz jsem ale
v BIOSu vypnul ECP mod paralelu (dal jsem tam pouze EPP), tak mi to zacalo
chodit... No, pak jsem zjistil, ze to neni nutne zapinat v BIOSu, ale ze
se to tomu ppa snad da i nejak vysvetlit, aby pouzivalo pouze EPP... (myslim,
ze se pise nekde ve zdrojacich jak to udelat ;-).

					Hodne stesti. Honza.