Permedia ExpertColor DPM6020

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 1 00:35:30 CEST 1998

On Wed, 30 Sep 1998, Martin Patka wrote:

> [...]

Mam vicemene stejnou potiz, jen karta je typ 5020 (AGP). Skoncil jsem
presne ve stejnem miste.

> ze jsem nakonec z toho souboru xsuseconfig.tar "vytahl" jen soubor
> /usr/X11R6/lib/X11/Cards. A dale jsem prejmenoval soubor
> XFCom_3DLabs na jmeno XF86_XFCom_3DLabs - proc, to uz prave
> nevim, ale vim, ze potom uz sel normalne spustit Xconfigurator a v nem
> uz byla Permedia2 pak normalne v nabidce.

rpmko mi udelalo link XF86_XFCom_3DLabs->XFCom_3DLabs, ale i kdyz ho
prejmenuju jak je vyse uvedeno, zahakuje se to stejne. Jaka konkretni
karta se ma vybrat? "AccelStar Permedia II AGP" se nechyta...

> vetsi barevne hloubce nez 8bit. Ale to mne zatim moc neboli, hlavne ze
> jdou spustit (mam povoleno 1024x768 a 1280x1024).

Hmmm kez by. Ja z ni zatim dostal jen 320x200...

Lisak

Somewhere, just out of the sight, the unicorns are gathering...
lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz | PGP key: finger lisak na atrey...
     Some think the Devil rules Halloween. They're wrong