Vyroba CD / mirne komercni

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Čtvrtek Říjen 1 08:30:11 CEST 1998

On Wed, 30 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> Je fakt, ze tato cena je uz tak blizko cene media pro vypaleni, ze
> nevim zda by mi stal ten rozdil zato se s tim "otravovat" v pripade, ze
> bych mel takovy vyber. ;-)

Spise predpokladam, ze tuto spise ztratovou aktivitu (prodej CD s Linuxem)
prehrajeme na CZFSF. Pokud nekdo nekdy dovazel neco z Ameriky, musi vedet,
proc je cena takova jako je.

V kazdem pripade trvam na tom, ze 1000 je moc. (Zvlaste u debianu, ktery
zatim ve velike mensine proti RH!! Debianisti, nekamenujte me, to je
realita!)

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz