dlsym a c++

Čtvrtek Říjen 1 10:58:44 CEST 1998

On Thu, 1 Oct 1998, Pavel Zaboj wrote:

> Samozrejme muzu vytahnout priponu typu ze [sz]kompilovanyho

To je zrejme nejlepsi mozny zpusob. Navic se to da automatizovat.

> objektu, ale do jake miry je to univerzalni, je zpusob
> tvorby typove pripony nejak standardizovan?

Neni. Kazdy kompilator si to dela po svem. Je to tak zamerne, protoze neni
nijak ustanoveno, jaka se v C++ pouziva konvence pro volani funkci a
metod, a kdyz to ma kazdy kompilator jinak, tak se minimalizuje riziko
vyplyvajici z namixovani vzajemne nekompatibilniho kodu.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."