was File Table Overflow

Čtvrtek Říjen 1 12:06:04 CEST 1998

p. Juraj Rehak onehda napisal:
Aj ja by som to este doplnil - ta hlaska s tym vobec nesuvisi, File table
overflow znamena, ze je preplnena tabulka otvorenych fajlov. Tusim aj to
sa da nastavit, kdesi som na to videl patch do kernelu.

kedze chyba v $SUBJ sa "objavila" znovu, zacali sme so spoludminom patrat po
pricine dalej a napadlo ma nieco taketo:

>nemoze byt potencialne toto problem?
>chelin:[~]> free
>             total       used       free     shared    buffers     cached
>Mem:        128024     124952       3072      72492      40948      44572
>-/+ buffers/cache:      39432      88592
>                        ^^^^^^^^^^^^^^^^
>je skoro cerstvo po boote, 29 userov loged in, cize ci nedochada k preteceniu
>buffera/cache?

odpoved od spoluadmina:-):
>moze byt ... asi mame malo virt. memory .. zisla by sa asi pridat dalsia swap
>particia ...
>ale aj tak sa mi zda, ze ten 2.0.35 kernel ma niekde memory leak .. ze
>neuvolnuje pamet tak ako by mal ..
>ale ved zachvilu bude iste nova verzia ..

moze nam to niekto potvrdit, pripadne vyvratit, pripadne kde sa spominany patch
do kernelu nachadza a ci s nim ma niekto skusenosti.
Dakujem

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk