date

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 1 16:00:20 CEST 1998

Jan Marik <marik na marilyn.uochb.cas.cz> writes:

> Nevite nekdo jak se nastavujou hodiny v Debianu 1.3 ?
> Po zvoleni casoveho pasma  mi to furt ukazuje o 2 hodiny vic, casove
> pasmo je CEST.
>
> Dik.
> J.

Postup je nasledujici:

1) nastavit spravne systemovy cas prikazem date prip. netdate.

2) v souboru /etc/init.d/boot se podivat/prenastavit promennou GMT. v
novem Debianu je v /etc/default/rcS. pokud poustite na pocitaci i
Windows, nastavte GMT="".

3) zapsat do CMOS cas prikazem clock -w nebo clock -wu podle nastaveni
GMT. Debian 2.0 ma misto clock prikaz hwclock.

	Jiri Masik