HTTPS pres Apache

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Říjen 1 16:41:37 CEST 1998

> Na http://modules.apache.org je modul pro SSL do Apache. Nevim jestli
> jen pro 1.3, zatim jsem to nezkousel. Ale jit cestou noveho kompilovani
> Apache by mi prislo celkem rozumne, 1.3 nabizi ledacos navic, co 1.2
> nema.
>
> Bude to asi potrebovat zkompilovane a nainstalovane SSLey, ted si
> nepamatuju adresu odkud se to da vzit, aloe zkompilit mi to slo bez
> problemu.
Dobry den!

Pouzivam apache-ssl. Kompilace je celkem bezproblemova.
Pouzivam 1.2.6+(PHP/FI+MySQL) a potrebujete SSLey 0.8.x,
vse je pekne popsane i s odkazy na http://www.apache-ssl.org
Problemy trosku jsou se SSLay, resp. s tvorbou certifikatu.
V makefile pro apache-ssl je spatne target certifikate:
ale oprava se tyka jen tusim jen nastaveni cest a SSLey.

 Doporucuji Vam vsak,  drive nez se do veci pustite, prectete si neco o
SSL pekny je clanek Frederika Hirshe Introducing `SSL and Certificates
using SSLeay'. Zel si nepamatuji, kde jsem si jej stahl snad (pisu
off-line) na http://www.ora.com/catalog/wjsum97 nebo
http://www.opengroup.org/~fjh/

S pranim bezpecnejsi komunikace.
				Michal K.