SQUID - jenom cache

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Říjen 2 06:03:18 CEST 1998

On Thu, 1 Oct 1998, Bedrich Svozil wrote:
> mam squid 1.1.22
> nase intranetova je schovana za firewallem a na tom pocitaci neni zadna
> cache, spojeni na i-net nic moc a tak jsem se rozhodl, ze si nainstaluju
> squid na kompl a zpristupnim tak cache pro ostatni lidi, jenze ono to
> vsechno funguje pouze pro lokalni sit (pred firewallem), to bude asi
> tim, ze se to nekde musi nastavit, hledam uz asi od sesti od rana a ne
> ne najit neco cim bych to nastavil, snad jenom nejaky veci kolem
> neighb..., jenze zkousel nejede - jak nastavit squid, aby vsechny dotazy
> [...]
Mam 1.1.21:
Podle me jsou dulezite nasledujici [tcp|udp]_[incoming|outgoing]_address
a cache_host firewall parent port_pro_www 7 default
a inside_firewall vase_domena.
Jeste mam nastavene adresy pro local_ip, single_parent_bypass na on.
Zkuste je nastavit a pokud to nepujde ozvete se, popiste strukturu
a poslete squid.conf. Snad najdeme spravne nastaveni.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska