Ceska programatorska klavesnice

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Říjen 2 09:16:07 CEST 1998

had na pdas.cz (Hanus Adler) wrote:
> [...]
>
> logicnost -- jsem zvykly na ceskou klavesnici, kde se proste cisla pisou
> se shiftem. Vim, ze chci-li @#$^&*[]{}, musim jeste navic pridrzet AltGR a
> nedela mi to problemy, proste jsem si zvykl. Je to podle meho lepsi, nez
> vytvaret nejake napul ceske a napul americke klavesnice, ve kterych se

   A TOHLE JE CO!?! Vy'tvor cloveka, ktery se nechce naucit, kde se na
standardni ceske pocitacove klavesnici (to je ta Vase Windowsovska) pisou
(dvojhmatem) specialni znaky, ale musi mit cislice se shiftem. Ty specialni
znaky se pak sice rozumne napsat nedaji, ale hlavne, ze jsou na stejne
klapce jako na anglicke klavesnici a hlavne, ze ty cislice jsou se Shiftem.

   Ta varianta !@#$%^&*() je minimalni oprava anglicke klavesnice, aby se
na ni dalo psat rychle cesky (rychle pro lidi, kteri pisou vsema dvema nebo
podobnym poctem prstu).

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229