GS posunuje stranky

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Říjen 2 09:41:11 CEST 1998

Ahoj,
zase jsem narazil na problem s ghostscriptem.
Ze zoufalstvi jsem upgradoval gs. Ted mam:
ghostscript-fonts-other-5.10-1
ghostscript-fonts-5.10-1
ghostscript-5.10-4
coz by bylo celkem fajn, ale ma to jednu musku:
Posunuje to stranky. Kdyz dam normalni tisk, tak to posune stranku mirne
do prava tak, ze uz nektere koncove pismenka na radku ze stranky vypadnou
a ja si je nemuzu precist. Nehlede na to, ze takovy papir nemuzu nikomu
predlozit.
Kdyz to poslu na tiskarnu, ktera ma NUP=2 (dve stranky na jednu stranu
papiru), tak je to zas posunuty dolu a nejde videt 1,5 poslednich
radku.
Co jsem provedl spatne? Jak to mam opravit? Kde je ta pitoma chyba?
Diky za odpovedi.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language