Vypinanie Pentium II.

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Říjen 2 18:48:10 CEST 1998

On Wed, 30 Sep 1998, Radek Vybiral wrote:

> Presne tento jsem mel na jednom stroji taky. Prolezl jsem cele menu v
> BIOSU, ale zadnou podobnou volbu jsem nikde nevidel.
> Zajimave na to bylo jeste i to, ze pokud bezel na tom stroji Linux, tak
> tlacitko RESET tam bylo doslava "na paradu" a mohli jste ho mackat treba
> 3x za minutu a nic. Jakmile to jelo z MS-diskety tak to fungovalo dobre.
> Navrhoval jsem upgrade BIOSU, jestli to nepomuze, v nejhorsim pripade
> vymenu desky za jinou, poslusnejsi. Jelikoz to jede jako server, tak od
> te doby nebyl duvod to shazovat a vypadky proudu podrzela UPS.

Myslim, ze neco v tomto smyslu mi rikal kolega, jez se zivi prodejem HW.
Prvni ATX bedny mely jinak spinany zdroj, takze po kratkodobem vypadku
proudu zkratka nenabehly (bez rucniho zmacknuti tlacitka).
Case/zdroje/desky prodavane v soucasne dobe by jiz s timto problem mit
nemely...

						S pozdravem
							Lukas Horalek,
							HN, Economia, a.s.