Jak se Vam tiskne jeste jednou ! (uz off-topic)

"David Šauer" davids na iol.cz
Pátek Říjen 2 21:18:41 CEST 1998

    Stanislav> Dalsi problem je dokumentacia - manual k PCL stoji u Packardov
    Stanislav> celkom slusne peniaze a ani tam vraj nie je vsetko. Komercne
    Stanislav> firmy su zrejme (mozno proti podpisu proti non-disclosure agreement)
    Stanislav> schopne ziskat kvalitnejsi popis.

Asi tak,
  trochu jsem v tomto smeru patral - chtel jsem vyuzit zahalejici
  photo cardtridge pro mou HP690C a narazil jsem asi na to, ze jsou k
  dispozice jen zakladni PCL prikazy. Pokud chcete tvorit nejake
  drivery, musite se stat oficialnim vyvojarem HP a pak dostanete
  nejake materialy a CD (ale asi za stejnou cenu, jako je cena vyse
  uvedene tiskarny). Nicmene z neoficialnich zdroju jsem vyrozumnel,
  ze clenstvi je v USA snad zadarmo ... (?)

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz