instalace RH via FTP

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 5 09:57:37 CEST 1998

On Sat, 3 Oct 1998, Milos Prudek wrote:

> Vzhledem k tomu ze vim, ze na tomto CDcku jsou soubory ulozeny s nazvy
> 8.3, to vypada ze nenasel dlouhy nazev souboru, ALE: s tim by si mela RH

 No myslim ze tezko.

> instalalce poradit, a navic se mi to pred asi mesicem povedlo pres ftp
> nainstalovat. Zaboha nemuzu prijit na to co muze byt spatne.

 A nebylo to prez ftp z nejakeho UNIXu? Podle me jsou spatne ty NT. Rekl
bych ze neumi to rozsireni pro dlouhe nazvy, ktere se pro CD pouziva na
UNIXu.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *