Nazvy locales u glibc - gettext

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 5 10:36:32 CEST 1998

Ahoj,

uz jsem se o nasledujicim zminil, ale radeji to zopakuji:

pokud si do /usr/share/locale/locale.alias dam alias

cs		cs_CZ.ISO-8859-2

a nasledne nastavim LC_ALL=cs a katalogy mam v
/usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES, tak prikazy, pro ktere katalog existuje
vypisuji hlasky cesky. Pokud ale umistim katalogy do adresare
/usr/share/locale/cs.iso88592/LC_MESSAGES pak se zacnou dit veci.
Programy vypisuji hlasky cesky, ale pouze nektere. Takze treba napoveda k
taru (tar --help), ktera byla skoro cela cesky uz je cesky tak z 1/5 a to
prehanim. Pomoci strace jsem zjistil, ze program pristupuje do adresare
/usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES, kde ale nic nenajde.
Pokud ale nastavim LC_ALL=cs.iso88592, vse se chova normalne.
Take se vse chova normalne pokud nastavim LC_ALL=czech.

Zajimalo by me, zda se Vam to chova podobne.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *