Nazvy locales u glibc - gettext

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Říjen 5 11:00:53 CEST 1998

Vladimir Michl <michlv na risc.upol.cz> wrote:
> uz jsem se o nasledujicim zminil, ale radeji to zopakuji:
>
> pokud si do /usr/share/locale/locale.alias dam alias
>
> cs      cs_CZ.ISO-8859-2

   OK. To je oprava chyby v X11...

> [...]
> vypisuji hlasky cesky. Pokud ale umistim katalogy do adresare
> /usr/share/locale/cs.iso88592/LC_MESSAGES pak se zacnou dit veci.
> Programy vypisuji hlasky cesky, ale pouze nektere. Takze treba napoveda k
> taru (tar --help), ktera byla skoro cela cesky uz je cesky tak z 1/5 a to
> prehanim. Pomoci strace jsem zjistil, ze program pristupuje do adresare
> /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES, kde ale nic nenajde.
> Pokud ale nastavim LC_ALL=cs.iso88592, vse se chova normalne.
> Take se vse chova normalne pokud nastavim LC_ALL=czech.
>
> Zajimalo by me, zda se Vam to chova podobne.

   Ja mam podobne problemy s wget. Jednak je divne, ze prikaz file na
soubor wget.mo hlasi data a ne GNU-format message catalog data, takze je
mozna chyba uz v tom souboru, ale nemuzu za nic na svete donutit wget, aby
vypisoval ceska hlaseni... Katalog mam v /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES,
glibc locale v /usr/share/locale/cs_CZ/.

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229