problemy se sambou

Branislav Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Pondělí Říjen 5 12:18:38 CEST 1998

> Mam na svem linuxu nainstalovanou sambu. Poskytuji pres ni pristup na svuj
> disk pro klienta ve win98. Nedari se mi nakonfigurovat  to tak, aby
> korektne probehla user/password autentifikace. Mam vytvoreneho uzivatele,
> kteremu to poskytuji a pri logovani ve win98 pisu heslo, jake ma ten
> uzivatel u me na linuxu. Tak by to podle me melo fungovat. Dokonce mam
> pocit, ze mi to pro kombinaci linux-win95 fungovalo. Jenze mi to hlasi, ze
> to heslo je spatne.
> Nemate s tim nekdo prosim pozitivni zkusenosti ?
Hral som sa s tym pred tyzdom. Trvalo mi par dni nez som zistil, ze
W98 sifruju hesla a W95 default nie. V sambe sa da sifrovanie zapnut, ale
potom asi nepojdu W95 klienti. Tusim to nevie hybridny pristup.

Ja som v W98 odstavil sifrovanie (je to v doc/samba../W95.txt) :
        /HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Services/VxD/VNETSUP
        EnablePlainTextPassword dword:00000001

V 'ENCRYPTION.txt' je pekne popisany plynuly prechod od nesifrovanych hesiel
k sifrovanym. Chcel by som este upozornit, ze pri 'update encrypted = yes'
*TREBA* na RH aj 'smb passwd file = /etc/smbpasswd'

							BranoZ