XLS format

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Říjen 5 12:34:13 CEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Jan Jirmasek wrote:

> Ahoj,
>   potreboval bych poradit, jestli nekdo z Vas nevi o utilitce, kterou
> prohlidnout XLS file. Bud prohlizec nebo staci nejakej soft typu XLS2txt.
> Nebudete mi verit, ale nechce se mi porad kvuli takovy pitomosti
> prebootovavat do win... ;-(.

Dobry den,
	nevim zda takova utilita existuje, neco malo mohou pomoci
snad nektere kancelarske baliky pro Linux, ale po minulem tydnu
me jakykoliv pokus o konverzi XLS prijde jako docerla komicka zalezitost.
A to jsem chtel dosahnout "pouhe" konverze XLS 97->95 pro
uzivatele Windows (aje k dispozici Off97 i Off95) ;-)
	nevidim jinou sanci nez otevreny odpor proti teto
nesmyslne prisernosti :-(

S pozdravem
	Petr Snajdr