Par problemku

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Říjen 5 21:09:38 CEST 1998

Petr Kolar (PETR.KOLAR na vslib.cz) wrote:

:    Obavam se, ze asi bude opravdu nutne v XKB-forcedIM oddelit opravy chyb
: od spinaveho patche libX11...

Je to na dobrej ceste - aspon pokial ide o bleeding edge RedHat
(Raw Hide), XFree RPM-ka uz obsahuju klavesnice, XLC_LOCALE
patch a glibc RPM-ko ma slovenske locale. Takze ak sa nic
nepos..., v RedHat-e 5.2 to bude. Az sa vychytaju muchy,
pokusim sa to strcit aj do dalsich distribucii.

Oboje su zatial len patche, do oficialnych distribuciach XFree
a glibc 2.0.* to zatial maintaineri nedali.

:    BTW: Nejak nikdo neposlal seznam programu, u kterych bez forcedIM
: nefunguje ceska klavesnice vcetne mrtvych klaves a s forcedIM ano. Kolik
: takovych programu jeste je?

Ani ja som dalsie hlasky nedostal.

Skusil som len namatkovo co pouzivam a je to bieda - korektny
je akurat tak xterm. rxvt nula bodov, xvile nula bodov, gvim
nula bodov :-((( Zjavne treba zacat patchovaciu kampan
a zbombardovat autorov pouzivanych programov patchmi - ked
skonci zmatok okolo RedHat-u, skusim spravit nejaky vzorovy
patch.

Zdravi
--
					Stano