preklad VPN minihowto

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Říjen 6 13:14:50 CEST 1998

   From: Milos Prudek <prudek na sol.cz>
   Date: Tue, 6 Oct 1998 12:32:25 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Behem asi tydne prelozim pro vlastni potreby subj. do cestiny. Rad bych
   > to dal i do ceske dokumentace k linuxu, ale nevim jak to udelat. Vlastne
   > vubec nic nevim o systemu doplnovani howto do distribuci, ani nevim
   > jestli o to vubec je nejaky zajem. Napiste mi, jestli je zajem o takove
   > veci, a jestli v prekladu muze byt napsan credit, kdo to prelozil.

bohuzel jste asi prvnim prukopnikem, ktery chce prekladat HOWTO
(dobre, druhym - prvnim se jiz brzy stane jedno velke ceske pocitacove
nakladatelstvi), takze Vam asi nikdo neporadi. Zkuste kontaktovat
nadaci pro podporu Free Softwaru. jednim z jejich projektu je i Linux
pro ceskeho uzivatele a pokud si dobre pamatuji, tak jednou casti je i
preklad dokumentace.

A jeste takovou zajimavost - na seminari SLT'98
(http://www.linux.cz/slt98) bude mit Jan "Yenya" Kasprzak prednasku na
tema Virtualni privatni site. Nevahejte a zucastnete se.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz