Coroutines aneb thready bez threadu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Říjen 6 13:40:32 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> Docela vhodne pro tento ucel jsou setjmp() a longjmp(). Jediny
> platformne zavisly problem je pak inicializace zasobniku.

To vim, takhle jsem to resil v DOSu. Problem je ale prave
ten skok opacnym smerem (tedy pokud nebudu mit pro kazdy
'thread' vlastni stack, cemuz bych se radeji vyhnul - i kdyz ...
mmap... hmmm)

> Bude mu to ukradene do te doby, nez neco zvorete. Pak vas odmeni signalem
> SIGSEGV nebo podobnym. :)

Jak prekvapive :). To, ze nezhroutim system, mi bylo jasne :))

					Diky,
					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+