Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

arnost arnost na uivt.cas.cz
Úterý Říjen 6 14:21:08 CEST 1998

 >ASP != Perl (nebo ePerl)
 >Kolik "ASP" programu pujde takto pouzit?

No ja zas o ASP toho prilis nevim, ale v dobe, kdy jsem se o to trochu
zajimal to byl zpusob jak zajistit spusteni nejakych skriptu na strane
serveru  (v zasade je jedno, jestli jsou PERLovske, nebo VB) plus
nejaka podpora session promenych.

Ten perlovsky modul umi spoustet pravda jen Perlovske skripty, ale to
neni v rozporu s ASP a nejaka podpora sessions tam uz taky je.

Treba ma ASP nejaky standard podle ktereho se da urcit co uz je ASP, a
co uz ne, ja jsem ho nikde nenasel.

Nechci tim nijak obhajovat autory zminovaneho clanku, ale zda se mi,
ze otazka ASP u Apache je prinejmensim ponekud nejasna.

arnost