Apache, Linux, .. II ( Re: Porovnani Apache & ....)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 6 16:07:15 CEST 1998

Dobry den,

On Tue, 6 Oct 1998, [iso-8859-2] Zdeněk Mazanec wrote:
> Prestante plakat na nespravnem hrobe! Vsem nam je jasne, ze to srovnani
> kulha. Napisme clenek do zminovaneho periodika, treba to otisknou a bude
> nejaka legrace/publicita.

-''-

> Z.M.

BTW: Chtel bych se zeptat na nekolik veci na ktere jsem se nedostal nebo
je nevim a jsou o Apache a Linuxu. Nejak me to napadlo zrovna u teto
prilezitosti :-)

	Nekdy by se mi hodila vec, kterou umi IIS, ale v Apache se
resi jinak (tedy do te miry co je mi znamo) a je to dobre.
Presto by se mi obcas hodila nasledujici vec:
	Misto toho, aby Apache mohutne hledalo v .htaccess,
access.conf apod. slo by zaridit vazbu uzivatelska prava
ve fs->/etc/passwd->Apache->WWW prohlizec?

S pozdravem
	Petr Snajdr