Nescape Navigator a 'Character not supported in font'

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Říjen 7 09:28:41 CEST 1998

Milos Prudek wrote:

> Nainstaloval jsem si subj. a po nacteni jakekoliv stranky se mi objevuje
> okno:
>
> Warning:
>   Name: Text
>   Class: XmTextField
>   Character 'h' not supported in font. Discarded
>
> Warning:
>   Name: Text
>   Class: XmTextField
>   Character 't' not supported in font. Discarded
>
> a toto se opakuje, takze v uvozovkach se postupne objevuji pismena
> "http://www.yahoo.com" (napriklad.)
>
> Je to produkt ciste RH5.1 instalalace bez updatu apod.

A bez cestiny? To asi ne. Ale v kazdem pripade me pomohl nasledujici script,
kterym Netscape poustim:

export LD_LIBRARY_PRELOAD=/lib/libBrokenLocale-2.0.7.so
LD_PRELOAD=/usr/lib/libBrokenLocale.so exec /opt/netscape/netscape $*

--
                                   /\