/proc fs

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Říjen 7 10:37:20 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> Nejsem si jist zda mluvime o tom samem. Me nejde o to
> napsat modul do jadra nebo modifikovat stavajici
> resp. je to druhotna zalezitost.
>         /proc fs "vytvari" jakesi soubory, ktere obsahuji
> nejaka data. jake soubory nebo adresare apod. to
> jsou je "zadratovano" do kodu proc fs. napr. abych
> pridal adresar je treba minimalne modifikovat (IMHO)
> fs/proc/root.c a to moc "dynamicke" neni.
> Otazka tedy je zda jde menit strukturu proc fs za jeho behu
> tj. bez rmmod procfs.o a insmod procfs.. a mezitim vlozene
> rekompilace.

Ale rozumime. IMHO jde totiz jako modul zkompilit jenom
ta cast, ktera ti vyrobi ten soubor - puvodni procfs muzes mit
klidne staticky slinkovany do jadra. Myslim, ze jsem to zkousel
a fungovalo. Pokud se podivas na web linux journalu a
prohledas ty seznamy zdrojaku, mel bys to tam nekde najit.
Nejsem si bohuzel jisty, ze to mam nekde doma, kdyz tak
ti to zitra prinesu taky. (nezapomenu-li).

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+