instalace RH via FTP

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Říjen 7 10:51:21 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Milos Prudek wrote:
> Ale ja mam to CD mountovane pod Windows NT. na nich pak bezi jednoduchy
> ftp server, a z toho chci instalovat linux na jiny comp. Ale opakuji,
> samotne CD je na masine s Windows NT.
> Jediny problem jsou ty dlouhe nazvy, jinak se na server dostanu, ale jak
> uz jsem psal zkrachuje to po nacteni prvnich tvou souboru, tj. jakmile
> narazi na prvni dlouhy nazev.
A neni to zase nejaky problem ftp serveru na NT?
Normalne si tady vyrabime CD s Rock Ridge extension bez Joliet a na NT
je cteme naprosto v poradku. Jen mame velka pismena misto malych.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska