kernel 2.1.123+ a DMA+zvuk

Vaclav Brozik brozik na students.zcu.cz
Středa Říjen 7 13:34:26 CEST 1998

"David ©auer" wrote:

>   nahodou jsem si vsiml, ze pokud se pokusim pod kernelem 2.1.123 nebo
>   2.1.124 o zaznam zvuku (napr. "cat < /dev/dsp > ...."), kernel
> vyhlasi pri _ukonceni_ tohoto programu "kernel panic". - vlastni
> zaznam zvuku je ok, problem nastane nekde ve zvukovem modulu pri
> uzavirani zarizeni. Kernel po nekolika sekundach zacne vypisovat
> "Record overrun".

Pokud to nahodou jeste nevite, chtel bych upozornit na existenci
novych (lepsich) zvukovych ovladacu pro Linux.
Projekt pochazi z Cech a ma www stranku http://alsa.jcu.cz/.
Zachovava kompatibilitu s puvodnimi ovladaci a me funguje perfektne
(mam GUS Classic).

--

  Vaclav Brozik              Fakulta aplikovanych ved
  Luzicka 796                Zapadoceska univerzita