AGP a S3 Virge GX2

Broz Milan xbrozm00 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 7 14:54:29 CEST 1998

On 7 Oct 1998, Martin Mares wrote:

>    Mam pocit, ze na to zadny patch neni potreba, to by mel X-server
> zvladnout sam od sebe -- PCI a AGP verze se nijak podstatne nelisi.

patch pro AGP neni samozrejme potreba ale pro S3 Virge GX2 je nutne pouzit
x-server z posledni verze Xfree86 (3.3.2) a to server XF86_SVGA.
(ostatni nepodporuji GX2 - XF86_s3v nefunguje)

jako zarizeni pouzijte "S3 Virge (generic)", pri nastaveni pro virge gx
to nefunguje !

jak to tak vypada, tak virge gx2 neni zrovna prilis zpetne kompatibilni,
no ale nekupte to, kdyz je to tak levny, ze ;-)

s pozdravem
  M. Broz

Milan Broz      Student of Computer Science, Technical University of Brno
e-mail: xbrozm00 na dcse.fee.vutbr.cz  http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xbrozm00/