afterstep

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Říjen 7 17:25:39 CEST 1998

On 7 Oct 1998, Ladislav Kaderjak wrote:
> mam problem s premennymi pod $subj$
>
> ked pustim fvwm2rc95 tak v xterm mam natavene vsetky premenne, kt.
> potrebujem
>
> avsak ak pustim afterstep, zmeny kt. urobim v .profile, alebo v
> /etc/profile sa neprejavia, nefunguju ani aliasy kt. mam nastavene ...

 huh? tohle nema s afterstepem nic spolecneho. cteni .profile ci
 /etc/profile dela shell.

> kt. je vlastne ten spravny konfiguracny subor pre afterstep ?

 dobry den,

   zalezi, kterou verzi AfterStepu pouzivate. pokud je to ten, ktery
 distribuovali redhati ve svem distru, pak ho klidne muzete zahodit,
 protoze je to hruza. proste pouzili konfiguraci via m4.
   doporucuji vam stahnout si novejsi verzi a zdaleka se vyhnout rpm-kum
 delanymi redhaty.
   u nejnovejsi verze 1.5beta4 probiha kompilace bezproblemove a spousta
 veci byla u teto verze zlepsena. za tyden bude s nejvetsi
 pravdepodobnosti vypustena 1.5.0 (tj. stabilni verze).
   pro dalsi informace Vam doporucuji podivat se na
 http://www.afterstep.org. v pripade dotazu, ktere nejsou zodpovezeny v
 FAQ, muzete budto navstivit EFnet kanal #afterstep na IRC nebo mi poslat
 email.

--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)