sprava hesel ve velkem

Středa Říjen 7 20:27:10 CEST 1998

vladimir.kloz na dtg.cz (Kloz Vladimir) writes:

> nainstalujte si podporu NIS. Mam a celkem to chodi. Az na par drobnosti.
> Napr. se mi nepodarilo omezit pocet uzivatelu stejneho jmena, kteri se
> mohou prihlasit najednou ( pak se neprihlasil vubec). Ale jinak je to OK.

Neni mi zcela jasne, jak by to omezeni melo fungovat. NIS server nijak
neudrzuje informace o uzivatelich zalogovanych na pocitacich v dane
domene - jen odpovida na dotazy klientu ohledne obsahu map passwd,
goups, .... Logovani se _na pocitac_ v Unixu (i kdyz se pouzivaji
jmenne sluzby) a logovani se _do domeny_ v Microsofti siti vychazi z
jinych koncepci. Je-li toto predmetem nejasnosti, je mozne to popsat
podrobneji.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR