BANDWIDTH on DEMAND

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Středa Říjen 7 21:34:29 CEST 1998

Ahoj!

> jsem pripojen do Inetu pevnou linku 14.4K Potreboval bych, kdyz zatizeni
> pevne linky stoupne nad urcitou mez tak Linux treba zavola pres vytacenou
> linku 33.6K k nejakemu Inet poskytovateli, aby odlechcil pevne
> lince.

Jsi si jisty ze je to dobry napad?

14k4 linku saturuju prvnim ftp downloadem skoro odkudkoliv -> IMO bude
ten 33k6 modem nahore skoro porad.

> Teto veci se rika BANDWIDTH on DEMAND

Tahat ze statistik (ifconfig) pocty prenesenych paketu a zkouset z
nich neco vestit?

Nebo mnohem lepsi napad: pppstats, v pripade ze se toho prenasi moc,
nahodit druhy ppp. Odhaduju ze by to mel byt parradkovy script.

							Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).