Zkratky mesicu v cs_CZ - jeste jednou

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Čtvrtek Říjen 8 15:35:26 CEST 1998

Probihala tady debata na tema zkratek. Tak jsem se zeptal na jazykove poradne
Ustavu pro jazyk cesky AV a vysledek davam do placu.
Abych se priznal, nejsem z toho moc modrej :-(((((

BTW: Omlouvam se za cestinu (WIR1250), ale jak jsem koupil, ...

    Melkor