rpm na nonRedhat distribucich (Re: unpack rpm)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Čtvrtek Říjen 8 14:49:29 CEST 1998

> napr. rpm2targz

rpm2targz je v contrib slacku 3.4, na slacku 3.5 je to tusim uz
instalovano defaultne (nerad bych kecal, ale proste jsem to nasel na
disku aniz vedel o tom ze jsem to instaloval)

za trochu lepsi ofuk povazuji nainstalovat si do slackwaru primo rpm.
jedine co se mi na redhatu kdysi libilo bylo prave rpm, tak jsem si
podle RPM+Slackware HOWTO na www.linux.org vytvoril muj system
rpm-capable.
je trochu binec v tom, co je instalovano pomoci rpm a co pomoci
installpkg, ale jde to zvladnout :)

Ondrej

--
P.S.: penize nepujcuji