ftp - put - at

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 8 19:48:08 CEST 1998

On Thu, 8 Oct 1998, Jirka Machacek wrote:

>Chtel bych Vas vsechny poprosit o radu.
>Nejdrive otazka:
>potrebuji v zadany cas pomoci prikazu at spustit upload na ftp server.
>
>Podrobnosti:
>Muj linux je za firewallem a ma od 18:00 do 6:00 pristup na ftp (pouze).
>Bohuzel v onu dobu nebyvam pritomen a potrebuji nakopirovat kamsi data.
>Je nejaka neinteraktivni cesta ?

Ano :)
Ve svem domovskem adresari si vytvorte soubor .netrc , obsahujici
neco jako:

machine kam.to.bude login ja password tajne_heslo
cd /nekam
put cosi.dat

No a potom napisete pouze
ftp kam.to.bude
a casem to bude :) Dale viz man ftp(1), sekce "THE .netrc FILE" .
Samozrejme muzete ten prikaz ftp kam.to.bude spoustet pomoci at.
Dale doporucuji pridat si za ten put neco jako ls /nekam vypis
abyste videl, jakou to tam ma delku a jestli se to povedlo
uploadnout cele.

zdravi

  Milan Kopacka