Linux - invex

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Říjen 9 02:04:15 CEST 1998

On Thu, 8 Oct 1998, Dan Pavelka wrote:

> Preji vsem prijemny den.
>
> Timto bych chtel podekovat vsem, kteri protlacili do Invexu spolu s
> Computer Pressem CD ROM RedHat 5.1 s ceskym prostredim : ) Jen skoda,
> ze bylo v prodeji az od stredy, tedy pro sirokou verejnost. Ono by
> neskodilo, aby se "odbornici" s Linuxem trochu seznamili . . . A cena
> ? 120,- Kc : )
> Dan Pavelka, http://www.cermak.cz/~pavelka

1) Tez Yeniovi gratuluji (jako jiz mnozi prede mnou) :)

2) Tazi se, zda je to skutecne ten RedHat, co uz mu v Xech automaticky
funguje ceska klavesnice a fonty, aniz by clovek musel prekopavat veskere
konfiguraky a instalovat dalsi baliky...?

3) Jelikoz jsem byl na Invexu v utery - budu moci toto CD nekdy dohledati
v Praze...?

4) Thanx :)

						Lukas Horalek
						HN, Economia, a.s.